Termeni si Conditii

INTRODUCERE

Acest site este operat de Elunos SRL, o societate cu răspundere limitată organizată și funcționând în conformitate cu legile din România, având sediul social în Gaesti, judet Dambovita, str. Academician Serban Cioculescu Nr. 90, România, înregistrată la Registrul comerțului sub nr. J15/285/2016, cod unic de înregistrare 35777663 (denumită în continuare "Elunos"), număr de telefon 0371.119.809 sau 0371.119.810 și adresă de e-mail magazin@elunos.ro

Prezentul document stabilește termenii şi condiţiile de utilizare a acestui site web și condițiile de achiziţionare a produselor și serviciilor comercializate prin intermediul acestui site web (denumit în continuare "Termenii și Condițiile").


1. PRETUL PRODUSELOR

Toate preturile afisate pe site-ul www.elunos.ro sunt exprimate in RON si contin TVA . Orice comanda plasata prin intermediul site-ului www.elunos.ro, telefonic la numerele de pe site sau la adresa de e-mail magazin.elunos.ro, are valoare contractuala din momentul confirmarii acesteia, conform legislatiei in vigoare.

Indiferent de modalitatea aleasa de catre client pentru plasarea comenzii, el trebuie sa fie de acord cu termenii si conditiile de pe site, intelegand totodata valoarea contractuala a fiecarei comenzi efectuate.

 

2. POLITICA DE RETUR

Conform legislatiei in viguare PERSOANELE JURIDICE nu beneficiaza de dreptul de retur daca comanda a fost confirmata pe email/telefonic de elunos.ro.

Conform legislatiei in vigoare (care poate fi accesata aici), poti sa returnezi produsele achizitionate de pe www.elunos.ro, fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la livrarea produsului.

"Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile * de la primirea produsului"

* Produsele care se aduc pe "Comanda Speciala" - adica la solicitarea expresa a clientului reprezinta Comanda Ferma din partea acestuia si nu pot fi returnate, dar beneficiaza de garantie conform cu fiecare produs achizitionat !

Produsele personalizate conform cerintelor clientului nu pot fi returnate conform OUG 34/2014, ART. 16 ALINIAT C: "Consumatorul nu poate denunta unilateral urmatoarele tipuri de contracte, cu exceptia cazurilor in care au convenit altfel: contracte de furnizare a unor produse executate dupa specificatiie consumatorului sau a unor produse distinct personalizate, precum si acelora care, prin natura lor, nu pot fi returnate."

 

2.1. Returnarea se poate face cu respectarea urmatoarelor conditii:

În cazul în care produsele au un sigiliu, acesta nu are voie să fie desfăcut - produsul trebuie returnat sigilat.

Cheltuielile de transport sunt suportate de client (dus-intors.)

In cazul in care produsul a fost expediat cu transport gratuit se va factura conform curierului care va innapoia produsul/produsele.

Produsul trebuie sa fie in ambalajul original

Daca produsul sau ambalajul acestuia prezinata urme de deteriorare hard cat si soft ne rezervam dreptul de a refuza primirea retur a acestuia

Produsul comandat a fost adus special pe comanda la solicitarea clientului si / sau produsul comandat a fost vandut catre client cu discount negociat !


SC Elunos Srl SRL iti va innapoi contravalorea produsului in cel mult 30 de zile de la acceptarea returului, prin virament bancar in contul mentionat de Client.

Incheierea contractului de vanzare-cumparare are loc in doua situatii: la confirmarea comenzii pe suport durabil (e-mail) sau in momentul emiterii facturii fiscale (aceast document tine loc de contract conform legislatiei romanesti) si nu la plasarea comenzii sau la trimiterea prin email (sau alte mijloace de comunicare) a confirmarii automate de primire a comenzii. 


Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate (in ambalajul original de preferat si cu toate accesoriile si documentele care l-au insotit, fara sa prezinte modificari fizice, lovituri, zgarieturi, etc). Cheltuielile directe de returnare a produselor vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii acestora se va face in cel mult 30 de zile de la data denuntarii si numai prin transfer bancar. 


Consumatorul trebuie sa completeze un formular de returnare a produselor (disponibil la articolul nr. 8). Serviciul nostru specializat va verifica toate datele completate de consumator si va emite o notificare prin email catre client care contine numarul de autorizare a denuntarii contractului. O copie a acestei notificari ce poate fi tiparita de catre consumator direct din emailul primit, trebuie semnata si atasata obligatoriu coletului ce contine produsele ce urmeaza a fi returnate. Acest document trebuie atasat coletului ce contine produsele returnate astfel incat el sa fie vizibil fara a desface respectivul colet.

 

2.2. NU VOR FI ACCEPTATE COLETELE CARE:

au fost trimise fara notificare prealabila;

au fost trimise in sistem ramburs;

conţin produse pe "comanda speciala" (COMANDA SPECIALA este definita ca fiind lista de produse comandata de către Client si care nu se afla in stocul uzual al Vânzătorului, dar care pot fi livrate pe baza unei comenzi ferme (cu/fara avans) sau produse cu discount, in termenii agreaţi de parti. Vânzătorul va informa Clientul daca oricare dintre produsele comandate constituie Comanda Speciala);

nu conţin elementele necesare identificării returului (factura, bonul de vânzare).

Trimiterea unei notificări prin intermediul unul e-mail la una dintre adresele specificate la rubrica "CONTACT" din cadrul SITE-ului, menţionând numărul facturii din care provin produsele, denumirea si cantitatea reperelor in cauza.

Dupa ce primiţi confirmarea noastră, produsele se pot returna personal sau prin curier la punctul de lucru S.C. Elunos S.R.L, adresa str. Academician Serban Cioculescu, nr.90, Gaesti, jud. Dambovita, tel. 0769.690.243, împreuna cu factur si bonul de vânzare.

Produsele returnate se accepta numai in ambalajul original nedeteriorat (sa nu fie rupt, murdar, scris etc.) si in componenta completa (in aceeaşi stare in care le-ati primit dumneavoastră), pentru a putea fi revandute ca produse noi.

In cazul in care optaţi pentru livrarea prin curier, va rugam sa împachetaţi produsele corespunzător, astfel incat ambalajul producătorului sa nu prezinte urme de scoci sau alte deteriorări legate de impachetare (recomandam folosirea ambalajului in care ati primit comanda de la noi).

Costul transportului va fi suportat direct de către client in momentul ridicării coletului de către firma de transport, la preturile practicate de către aceasta.

Din motive administrative, va rugam sa NU trimiteţi produsele optând pentru serviciul de ramburs.

Dupa ce coletul ajunge la noi, se constata daca indeplineste condiţiile mai sus menţionate, in caz contrar dumneavoastră veti fi instiintat prin apel telefonic sau pe adresa de e-mail.

Contravaloarea produselor returnate se depune GRATUIT in contul IBAN comunicat de către client (contul IBAN trebuie sa aparţină persoanei pe numele căreia s-a eliberat factura) sau prin Posta Romana folosind serviciul mandat postai, in termen de maxim 5 zile lucratoare de la primirea produsului la sediu.

Valoarea produselor returnate nu compensează comenzile plasate ulterior.

Contravaloarea produselelor deteriorate in timpul transportului ca urmare a ambalării necorespunzatoare in cazul unei returnari sunt suportate de către client.

Va rugam sa respectati termenii si conditiile de returnare cu care ati fost de acord in momentul in care ati plasat comanda.

In cazul in care sunteti in situatia de a beneficia de aceasta Ordonanta, ne rezervam dreptul la o justa despagubire privind contravaloarea taxelor de transport, in cazul in care se aduc pe "Comanda Speciala" din Uniunea Europeana.

 

3. CONFIDENTIALITATEA DATELOR

Conform cerinţelor Legii nr. 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date, modificată şi completată şi ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal şi protecţia vieţii private în sectorul comunicaţiilor electronice, SC Elunos SRL are obligaţia de a administra în condiţii de siguranţă şi numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizaţi despre dumneavoastră, un membru al familiei dumneavoastră ori o altă persoană. Scopul colectării datelor este: Confirmarea si finalizarea cu succes a comenzilor telefonice sau online plasate pe www.elunos.ro

Sunteţi/nu sunteţi obligat(ă) să furnizaţi datele, acestea fiind necesare pentru Confirmarea si finalizarea cu succes a comenzilor telefonice sau online plasate pe www.elunos.ro. Refuzul dvs. determină imposibilitatea finalizarii completarii comenzii.

Informaţiile înregistrate sunt destinate utilizării de către operator şi sunt comunicate numai firmelor de curierat cu care avem contract.

SC Elunos SRL  va folosi datele cu character personal colectate in procesul de comanda doar pentru comunicari cu cararcter commercial ce privesc produsele SC Elunos SRL si ale partenerilor directi.

Conform legii 677/2001 Comunicarile comerciale vor fi insotite de un mijloc facil de dezabonare (link de dezabonare).

Conform Legii nr. 677/2001, beneficiaţi de dreptul de acces, de intervenţie asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale şi dreptul de a vă adresa justiţiei. Totodată, aveţi dreptul să vă opuneţi prelucrării datelor personale care vă privesc şi să solicitaţi ştergerea datelor. Pentru exercitarea acestor drepturi, vă puteţi adresa cu o cerere scrisă, datată şi semnată la SC Elunos SRL. De asemenea, vă este recunoscut dreptul de a vă adresa justiţiei.

Dacă unele din datele despre dumneavoastră sunt incorecte, vă rugăm să ne informaţi cât mai curând posibil.

4. SERVICE SI GARANTII

Produsele achizitionate de pe www.elunos.ro dispun de garantie in conformitate cu certificatul de garantie aferent fiecarui produs in cauza. Persoana care asigura garantia este persoana juridica mentionata pe certificatul de garantie al produsului si anume producatorul sau importatorul.

Garantia produselor se asigura la sediul SC Elunos Srl (www.elunos.ro) prin repararea sau inlocuirea produsului in cauza in max 15 zile lucratoare.

Produsul trebuie prezentat in ambalajul original si insotit de factura si certificatul de garantie.

Pierderea certificatului de garantie sau deteriorarea elementelor de identificare a produsului  (serie, nr de identificare) atrage pierderea garantiei.

Garantia se pierde si in urmatorele cazuri:

produsul prezinta urme de lovituri, crapaturi, ciobiri etc

produsul a fost utilizat in conditii neadecvate (tensiune de alimentare necorespunzatoare, praf, umiditate, temperaturi extreme)

asupra produsului s-au efectuat interventii de catre persoane / firme neautorizate 

Certificatul de garantie se gaseste in coletul pe care il primesti sau sub nota de transport lipita pe cutie (plicul transparent in care se gasesc informatiile referitoare la expeditor si receptor). In cazul in care ai verificat in aceste locuri si Certificatul de garantie lipseste, iti recomandam sa apelezi unul din numerele de telefon  0371.119.809 / 0371.119.810  iar consultantii nostri vor emite un nou certificat. Ulterior, vei primi Certificatul de garantie pe email.

Pentru produsele care prezinta defecte in perioada de garantie si nu indeplinesc conditiile obligatorii de aplicare procedura retur pentru produse cumparate (vezi paragraful - Conditii de acceptare retur produs/e), cumparatorul va contacta Departamentul Relatii Clienti.


5. ACCEPTAREA COMENZILOR ȘI FORMAREA CONTRACTULUI

5.1. În maximum 48 de ore de la transmiterea Comenzii, Cumpărătorul va primi un e-mail de confirmare a disponibilității Produselor comandate.

5.2. Confort Italia va depune toate eforturile pentru livrarea tuturor Produselor și prestarea tuturor Serviciilor comandate de către Cumpărător, dar își rezervă dreptul, fără a prezenta motivele aferente, să refuze o Comandă (înainte de a o fi acceptat). În cazul în care Comanda este refuzată de Elunos, Cumpărătorul va fi anunţat în maximum 48 de ore de la momentul efectuării Comenzii.

5.3. Contractul se consideră valabil încheiat la momentul confirmării de către Confort Italia, prin transmiterea e-mailului conform punctului 5.1. de mai sus, a acceptării Comenzii transmise de Cumpărător (telefonic, email, chat, comanda in site sau alt suport durabil, etc.).


6. ANULAREA COMENZII ŞI RETURNAREA PRODUSELOR

6.1. Cumpărătorul are posibilitatea să anuleze Comanda efectuată până la momentul acceptării Comenzii de către Elunos, în conformitate cu Punctul 5 din prezentul document.

6.2. În temeiul prevederilor legale în vigoare, beneficiați de dreptul de retragere din Contractul încheiat cu Confort Italia. Dreptul de retragere reprezintă posibilitatea dumneavoastră de a returna Produsele achiziționate online / a renunța la prestarea Serviciilor contractate.

6.3. Conform legislatiei in viguare PERSOANELE JURIDICE pot anula o comanda daca aceasta nu a fost confirmata pe email/telefonic sau alt suport durabil de catre elunos.ro.

Toate informațiile relevante pentru exercitarea concretă a dreptului de retragere sunt prevăzute în Politica de retur.


7. ALTE CLAUZE

Ne straduim ca toate informatiile prezente sa fie corecte, complete si actualizate.

SC Elunos Srl nu poate garanta si nu isi asuma raspunderea ca informatiile prezentate pe site sunt corecte, complete sau actualizate, neintrerupte si fara erori. Preturile, ofertele, situatia stocului, specificatiile si imaginile pot contine inadvertente si pot fi schimbate fara o notificare prealabila.


8. Model de formular de retragere

Prezentul formular se trimite înapoi completat doar dacă doriţi să vă retrageţi din contract.

- Către [aici se introduce numele, adresa poştală şi, dacă este cazul, numărul de telefon, numărul de fax şi adresa de e-mail ale profesionistului]:

- Vă informez/Vă informăm (*) prin prezenta cu privire la retragerea mea/noastră (*) din contractul referitor la vânzarea următoarelor produse (*)/prestarea următoarelor servicii (*)

- Comandate la data (*)/primite la data (*)

(*) A se elimina menţiunea inutilă, după caz.

- Numele consumatorului (consumatorilor)

- Adresa consumatorului (consumatorilor)

- Semnătura consumatorului (consumatorilor) (doar în cazul în care acest formular este notificat pe hârtie)

- Data

 

9. Schimbarea și anularea comenzilor

Este posibilă schimbarea sau anularea la cerere a comenzilor excepție făcând cazurile în care comanda respectivă a fost deja livrată. Pentru acest lucru vă rugăm să ne contactați telefonic la 0371.119.809 sau prin email la magazin.elunos.ro în intervalul orelor de lucru: Luni - Vineri 09:00 - 18:00.

În cazul renunțării la comandă, după achitarea avansului, din motive independente de vânzător, cumpărătorul se obligă să plătească cu titlu de daune-interese: 10% - 30% din valoarea totală a mărfii comandate.

Pentru utilizarea in cele mai bune conditii a site-ului elunos.ro, se recomanda citirea cu atentie a tuturor termenilor si conditiilor.

Ne asumam dreptul de a face modificari ai acestor termeni si conditii fara o notificare prealabila. Sunteti de acord si acceptati ca, fara nici o notificare prealabila, putem sterge sau adauga orice informatie pe site sau intrerupe orice activitate pe site, iar in cazul in care se fac referiri la alte site-uri, nu confirmam si nu garantam sub nici o forma natura informatiei pe care o veti gasi pe aceste site-uri.